مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:572023-01-02سياسي

جان فدا| برنامه «شبی با قرآن در سوگ سردار» در قاین برگزار می شود


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک گفت: برنامه محوری «شبی با قرآن در سوگ سردار» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته مقاومت در امامزاده زید(ع) قاین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی راستی، مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک امروز با اعلام این خبر به رسانه ها از برگزاری جلسات قرائت قرآن در مسجد فاطمیه (س) شهر نیمبلوک خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک افزود: کانون فاطمیون که در رواق نور در سال 1400 شایسته تقدیر ویژه شد؛ امسال هم با برگزاری جلسات متعدد قرائت قرآن، تفسیر قرآن، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و.

جوانان را به شرکت در این کلاس ها تشویق می کند.

وی ادامه داد: در این راستا امام جمعه شهر نیمبلوک که از قاریان برجسته و صاحب سبک است نیز در آموزش تلاوت قرآن حضور چشمگیری داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک با بیان اینکه اعضای شرکت کننده در این جلسات با مطالعه جزوه تفسیر و حفظ قرآن در امتحان کتبی و شفاهی شرکت و نفرات برتر انتخاب و تقدیر می شوند، گفت: به دنبال اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری؛ این کانون در جهت حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن کلاس های متعددی تشکیل داده و جمعی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| برنامه «شبی با قرآن در سوگ سردار» در قاین برگزار می شود

جان فدا| برنامه «شبی با قرآن در سوگ سردار» در قاین برگزار می شود